marți, 17 iunie 2014

Schimbare sediu social si denumire firma.Cum anuntam Administratia Financiara?





In urma oricaror modificari aduse actului constitutiv,avem obligatia de a aduce aceste modificari la cunostinta organelor fiscale.
Schimbarea sediului social se comunica Administratiei Financiare prin depunerea formularului 050"Cererea de inregistrare a domicilului fiscal al contribuabilului"la organul fiscal in a carui raza teritoriala va activa noul sediu social.Formularul se depune in 2 exemplare si va fi insotit de :copii dupa noul certificat de inregistrare eliberat de  O.R.C,certificat inregistrare mentiuni,certificat constatator si rezolutia O.R.C.,imputernicire si copie CI/BI a imputernicitului.
Pana la emiterea deciziei de schimbare a domiciliului fiscal ,toate declaratiile fiscale,respectiv platile pentru obligatiile fiscale se efectueaza la Administratia Financiara de care apartine vechiul sediu social.
In momentul in care soseste decizia de schimbare a domiciliului fiscal  platitorii de TVA trebuie sa  depuna 2 cereri,una de anulare a vechiului certificat de inregistrare in scopuri de TVA si a doua pentru obtinerea unui certificat nou,insotite de o copie dupa noul certificat de inmatriculare a societatii.
Termenul legal de solutionare este de 15 zile,dar in cazul meu eu am depus dosarul in februarie si decizia a aparut in luna mai.

La modificarea denumirii societatii vom depune la Administratia Financiara de care apartinem,direct sau prin posta cu confirmare de primire :

  • Declaratia pentru mentiuni-010,in termen de 30 de zile de la producerea modificarii
  • Copie dupa noul certificat de inregistrare eliberat de  O.R.C.
  • Copie dupa certificatul constatator
  • Copie dupa rezolutia data de O.R.C.
  • cerere anulare/eliberare a certificatului de inregistrare in scopuri deTVA,vezi pe http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/formulare/cerere_certifTVA.pdf
  • copie dupa noul certificat de inmatriculare a societatii
  • imputernicire ,insotita de copie CI/BI a imputernicitului.

Societatile comerciale inregistrate in scopuri de TVA trebuie sa preschimbe si certificatul de inregistrare in scopuri de TVA.
Pentru aceasta ,tot la AF ,se prezinta urmatoarele documente:
Atentie!Toate copiile trebuie sa fie insotite de documentele in original pentru a fi certificate.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu